Najčastejšie kladené otázky


1. Kde sa nachádza ubytovanie zariadenie?

Podhájska 131 sa nachádza na Novej ulici 131/7 a Dom Helen sa nachádza na Železničnej Ulici 853. V obci Podhájskej sa môžete orientovať podľa priloženej orientačnej mapy.

2. Ako mám postupovať s rezerváciou?

Informácie o voľných kapacitách získate telefonicky alebo e-mailom. Po obdŕžaní odpovede z našej strany, môžete vykonať rezerváciu. Celý proces trvá len niekoľko hodín.

3. Ako je to s platením, či zálohou?

Pri záväznej rezervácie požadujeme zloženie zálohy. Zvyšnú sumu za ubytovanie zaplatíte až po príchode. V cene ubytovania nie je zahrnutý poplatok pre obecný úrad v sume 0,50 € na osobu na deň.

4. Ako ďaleko je ubytovanie od železničnej (autobusovej) stanice?

V prípade, že pricestujete vlakom (autobusom) radi Vás odvezieme od stanice až ku ubytovaciemu zariadeniu ako malú pozornosť podniku. Pred príchodom nám čas príchodu oznámte e-mailom alebo telefonicky. V opačnom prípade, na orientačnej mape je tiež zobrazená železničná / autobusová stanica.

5. Ako sú izby zariadené?

Každá izba má samostatné sociálne zariadenie a kuchynský kút s plnou výbavou (príbory, riady, hrnce, utierka na riad...). Posteľné prádlo a prestieradlo zabezpečujeme my.

6. Kedy je nástupný čas ?

Nástup je možný od 11.00 hod. ráno príslušného dňa. V prípade, že máte záujem o nástup skôr, prosíme o informovaní predom. V prípade, že z rôznych dôvodov je Vás čas príchodu po 16.00hod., prosíme Vás tiež o informovaní v priebehu dňa nástupu telefonicky alebo formou SMS.

7. Kedy treba uvoľniť izbu v deň odchodu?

Izbu treba uvoľniť v deň odchodu do 10.00 hod ráno. V prípade, že sa chcete ísť kúpať, auto si samozrejme môžete nechať vo dvore až do večera. Dostanete náhradný kľúč od hlavnej brány, aby ste neboli od nikoho závislí. Kľúče potom hodíte do príslušnej schránky na kľúče.

8. Aká je možnosť parkovania?

Parkovanie je priamo vo dvore. Ubytovaní hostia majú kľúče od brány, ktorá sa cez noc i počas dňa zamyká. Za parkovanie sa NEPLATIA žiadne poplatky.

9. Mám malé dieťa a chcel by som ubytovanie na prízemí.

Všetky izby v Podhájskej 131 majú izby na prízemí. Dom Helen má prízemie i poschodie. Pri rezervácie si vyžiadajte ubytovanie na prízemí a my Vám s radosťou vyhovieme.

10. Poskytujete možnosť stravovania?

Stravovanie neposkytujeme. Každá izba má vlastnú kuchyňu, je tu možnosť samo stravovania, okrem iného sa v obci nachádzajú reštaurácie.

11. Kde sa nachádza v Podhájskej zmenáreň?

Zmenáreň nájdete pred vstupom do termálneho kúpaliska a na pošte obecného úradu.

12. Rezervoval som si u Vás ubytovanie so zálohou, ale vyskytla sa nečakaná udalosť.

V prípade, že zrušíte rezerváciu s dostatočnou časovou rezervou, zálohu Vám vrátime po odčítaní poštových poplatkov / bankových poplatkov pri prevode. Je tu možnosť, že si ubytovanie presuniete na iný termín. 7 dní pred nástupom zálohu nevraciame, je tu možnosť len presunu rezervácie so zálohou na iný voľný termín

13. Máte pripojenie na internet?

Vo všetkých objektoch poskytujeme wifi pripojenie na internet. Wifi zóny nájdete aj v reštauráciach, na kúpalisku a na obecnom úrade v informačnom centre.

14. Bol som minulý rok ubytovaný u Vás a tento rok sa opäť chystám ku Vám.

Sme veľmi radi a ďakujeme za prejavenú dôveru. Od verných zákazníkov nezvykávame pýtať zálohu a rezerváciu telefonicky, e-mailom ( okrem kontaktný formulár) považujeme za záväzné. Aj keď sú všetky apartmány rovnako vybavené, naším verným zákazníkom ponúkame možnosť výberu apartmánu.

15. Čo je to vratná kaucia na Silvester?

Vratná kaucia je záloha za ubytovanie, v prípade poškodenia objektu alebo nedodržania podmienok ubytovania. Po ubytovaní Vám bude kaucia vrátená, v prípade že sa nevyskytli žiadne problémy.


500x500